Jakość powietrza
Stopień jakości powietrza Bardzo dobra
Legenda
  Bardzo dobra
  Dobra
  Umiarkowana
  Brak danych
  Dostateczna
  Zła
  Bardzo zła
tabelka scrollowana
Czujniki GIOŚ NO2 CO O3 SO2
ul. Sienkiewicza   -   -   -   -
- - - - PM2.5 PM10 - - - - - - - -
ul. Sienkiewicza   -   -
Czujniki o mniejszej dokładności:
Kamieniec   5.77   7.53
Józefa Piłsudskiego   1.1   1.47
Tytusa Chałubińskiego   1.53   2.05
Kuźnice   0.54   0.77
Wszystkie odczyty podawane są w µg/m3
Partner: airly
Wt. 07.10 11:00
Deszczowo
6° / 4° słabe opady deszczu
Śr. 14:00
Słonecznie
10°
Czw. 14:00
Deszczowo
Pt. 14:00
Deszczowo
Sob. 14:00
Deszczowo
Nd. 08:00
Zachmurzenie
Zdjęcie promujące Zakopane

Pokoje:

4, 107, 109, 110, 118, 216

Godziny przyjmowania stron:

poniedziałek: 10:00 - 16:00
wtorek, czwartek, piątek: 9:00 - 14:00
środa: 9:00 - 12:00

Realizuje w szczególności:
  1. Wykonywanie obowiązków w zakresie rachunkowości Urzędu Miasta Zakopane określonych ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości oraz w zakresie gospodarki finansowej określonych ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
  2. Przygotowanie projektów uchwał i zarządzeń w sprawie zmian w budżecie Miasta i zmian w planie finansowym;
  3. Analiza i nadzór nad wykonaniem planu finansowego Urzędu Miasta Zakopane;
  4. Prowadzenie obsługi księgowej budżetu i sporządzanie sprawozdań z jego wykonania;
  5. Prowadzenie obsługi księgowej Urzędu Miasta Zakopane w zakresie dochodów i wydatków,
  6. Prowadzenie ewidencji księgowej przekazanych i otrzymanych dotacji na zadania własne i zlecone,
  7. Prowadzenie ewidencji księgowej sum depozytowych i funduszy specjalnego przeznaczenia
  8. Wykonywanie zadań w zakresie rozliczeń podatku VAT
  9. Przyjmowanie, sporządzanie i organizowanie obiegu dokumentów księgowych oraz dokonywanie kontroli formalno-rachunkowej;
  10. Przygotowanie dyspozycji przelewów i wypłat;
  11. Prowadzenie obsługi kasowej urzędu;
  12. Prowadzenie rejestru umów;
  13. Prowadzenie obsługi płacowej pracowników urzędu miasta i rozliczanie umów cywilnoprawnych;
  14. Wykonywane zadań płatnika w zakresie podatku dochodowego i wypłaty świadczeń z FUS;
  15. Wykonywanie zadań związanych z ewidencją i windykacją należności cywilno-prawnych w zakresie opłat dodatkowych.