Jakość powietrza
Stopień jakości powietrza Dobra
Legenda
  Bardzo dobra
  Dobra
  Umiarkowana
  Brak danych
  Dostateczna
  Zła
  Bardzo zła
tabelka scrollowana
Czujniki GIOŚ NO2 CO O3 SO2
ul. Sienkiewicza   31.5   0   9.1   0
- - - - PM2.5 PM10 - - - - - - - -
ul. Sienkiewicza   -   31.6
Czujniki o mniejszej dokładności:
Kamieniec   53.11   70.28
Józefa Piłsudskiego   23.16   32.42
Tytusa Chałubińskiego   13.14   17
Zofii i Witolda Paryskich   22.01   33.94
Kuźnice   11.29   15.33
Szkoła Podstawowa w Kościelisku   -   -
Wszystkie odczyty podawane są w µg/m3
Partner: airly
Sob. 14.12 07:00
Zachmurzenie
-5° / -6° zachmurzenie umiarkowane
Nd. 13:00
Śnieg
-2°
Pon. 13:00
Zachmurzenie
Wt. 13:00
Zachmurzenie
Śr. 13:00
Zachmurzenie
Czw. 04:00
Zachmurzenie
Zdjęcie promujące Zakopane

Zabytkowy pociąg z 1934 roku w majowy weekend odwiedzi Zakopane. Przyjadą nim turyści z całego kraju i zagranicy. Mieszkańcy Zakopanego i turyści także będą mieli możliwość przejechać się do Białego Dunajca. Akcja odbywa się w ramach projektu „Małopolskie Szlaki Turystyki Kolejowej”, który ma na celu promocję atrakcji turystycznych Małopolski poprzez organizację przejazdów historycznym taborem kolejowym ze Skansenu Taboru Kolejowego w Chabówce wraz z programem dodatkowych atrakcji.

Dzięki współpracy Województwa Małopolskiego, PKP Cargo oraz pasjonatów z Nowosądeckiego Stowarzyszenia Miłośników Kolei przez cały rok 2018 odbędzie się ponad 40 przejazdów historycznych składów z początków XX wieku na różnych trasach w Małopolsce.

Pociąg retro odwiedzi także Nowy Targ i Zakopane. 1 maja o godzinie 13:00 wjedzie na zakopiański dworzec. Punktualnie o 14:00 wyruszy na przejażdżkę do Białego Dunajca i z powrotem.

Zabytkowe wagony ze Skansenu Taboru Kolejowego w Chabówce przyprowadzi historyczna lokomotywa OKz32 z 1934 roku. Warto zauważyć, że parowozy OKz32 zostały skonstruowane specjalnie do obsługi trasy Kraków – Zakopane.

Więcej informacji na stronie internetowej projektu Małopolskie Szlaki Turystyki Kolejowej: www.kolejegalicyjskie.pl 

Projekt jest realizowany dzięki wsparciu finansowemu Województwa Małopolskiego w ramach konkursu „Małopolska Gościnna”.

(AKS)