Program Miejski – dotacje do wymiany kopciuchów
Zapraszamy do skorzystania z dotacji celowej z budżetu Gminy Miasto Zakopane na zadania służące ochronie powietrza polegające na zmianie istniejącego systemu ogrzewania opartego na paliwie stałym (węgiel, koks, miał, ekogroszek) na ekologiczny, w tym na:
1) podłączenie do sieci ciepłowniczej
2) pompa ciepła
3) ogrzewanie elektryczne
4) kocioł na pellet o podwyższonym standardzie
KTO MOŻE SKORZYSTAĆ?
Ø osoby fizyczne
Ø wspólnoty mieszkaniowe
Ø osoby prawne
Ø przedsiębiorcy
Ø będący właścicielem, współwłaścicielem: budynku mieszkalno-usługowego, lokalu mieszkalnego, budynku mieszkalnego (jednorodzinnego lub wielorodzinnego) zlokalizowanego z Gminie Miasto Zakopane
JAKA JEST WYSOKOŚĆ DOTACJI?
Wysokość dotacji celowej wynosi maksymalnie 50% kosztów inwestycji , jednak nie więcej niż 10 000 zł brutto dla budynku mieszkalnego jednorodzinnego lub budynku mieszkalno-usługowego (z powierzchnią usługową do 30% powierzchni budynku) lub 5 000 zł brutto dla mieszkania w budynku wielorodzinnym.
JAK ZŁOŻYĆ WNIOSEK?
1) Wypełnij wniosek o udzielenie dotacji celowej z budżetu Gminy Miasto Zakopane
Możesz go pobrać (załącznik znajduje się poniżej) lub odebrać w Urzędzie Miasta Zakopane, w pokoju 212.
2) Złóż wypełniony wniosek wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami określonymi w wykazie niezbędnych dokumentów do wniosku (załącznik znajduje się poniżej)
Wypełniony wniosek należy złożyć w Urzędzie Miasta Zakopane na dzienniku podawczym w terminie od dnia 01 stycznia do dnia 31 sierpnia każdego roku kalendarzowego.
WAŻNE: Wniosek należy złożyć przed zakupem i wymianą istniejącego systemu ogrzewania.
Szczegółowy regulamin, wniosek oraz wykaz niezbędnych dokumentów do wniosku znajdują się w plikach do pobrania.