Jakość powietrza
Stopień jakości powietrza Bardzo dobra
Legenda
  Bardzo dobra
  Dobra
  Umiarkowana
  Brak danych
  Dostateczna
  Zła
  Bardzo zła
tabelka scrollowana
Czujniki GIOŚ NO2 CO O3 SO2
ul. Sienkiewicza   7.5   0   42.3   0
- - - - PM2.5 PM10 - - - - - - - -
ul. Sienkiewicza   -   19.9
Czujniki o mniejszej dokładności:
Kamieniec   3.44   4.17
Józefa Piłsudskiego   4.36   5.16
Tytusa Chałubińskiego   3.66   4.54
Kuźnice   3.28   3.98
Wszystkie odczyty podawane są w µg/m3
Partner: airly
Sob. 31.05 14:00
Deszczowo
20° / 11° słabe opady deszczu
Nd. 14:00
Deszczowo
19°
Pon. 14:00
Zachmurzenie
24°
Wt. 14:00
Deszczowo
17°
Śr. 14:00
Deszczowo
23°
Czw. 11:00
Deszczowo
16°
Zdjęcie promujące Zakopane

Miejsce załatwienia sprawy

Urząd Miasta Zakopane
Wydział Ochrony Środowiska
ul. Kościuszki 13
34-500 Zakopane
tel. (18) 20-20-424, fax. (18) 20-20-412
e-mail: w.urbas@zakopane.eu
Godziny przyjęć: poniedziałek 10:00-16:00, wtorek, czwartek, piątek 9:00-14:00, środa 9:00-12:00

Podstawa prawna

  1. Prawo wodne.
  2. Prawo budowlane.
  3. Prawo ochrony środowiska.
  4. Ustawa o odpadach.

Warunki wszczęcia postępowania

  1. W przypadku wystąpienia zmiany stosunków wodnych i wystąpienia podstopień i zalewnia działki wodą spływającą z terenów sąsiednich, zainteresowana Strona powinna na piśmie wystąpić do Burmistrza Miasta Zakopane z wnioskiem o wszczęcie postępowania w tej sprawie.
  2. Organ administracji publicznej może ze względu na szczególnie ważny interes strony wszcząć z urzędu postępowanie także w sprawie, w której przepis prawa wymaga wniosku strony. Organ obowiązany jest uzyskać na to zgodę strony w toku postępowania, a w razie nieuzyskania zgody – umarza postępowanie.

Wymagane dokumenty

  1. Wyrys mapy ewidencyjnej gruntów lub uwierzytelnioną kserokopię.
  2. Wypis z ewidencji gruntów.
  3. Pełnomocnictwa lub upoważnienia o ile takimi Wnioskodawca dysponuje.

Sposób załatwienia sprawy

  1. PRZYGOTOWANIE MERYTORYCZNE POSTĘPOWANIA
    Urząd wszczyna postępowanie i zawiadamia o tym fakcie wszystkie zainteresowane strony równocześnie zawiadamiając je o terminie przeprowadzenia dowodu z oględzin na terenie będącym przedmiotem wniosku strony.
  2. DOWÓD Z OGLĘDZIN
    Przedstawiciel Urzędu Miasta przeprowadzający dowód z oględzin dokonuje przeglądu sytuacji na terenie który jest przedmiotem prowadzonego postępowania administracyjnego. Wykonuje szkic sytuacyjny na którym zostają uwidocznione kierunki spływu
    wód i w miarę możliwości istniejące nachylenie terenu. Z przeprowadzonego dowodu z oględzin zostaje spisany protokół przy
    udziale wszystkich zainteresowanych stron. W protokole odnotowuje się wszystkie wnioski i uwagi zgłoszone przez zainteresowane strony. Po spisaniu, protokół odczytuje się wszystkim zainteresowanym stronom i przedkłada im do podpisu.
  3. WYDANIE DECYZJI ADMINISTRACYJNEJ
    Urząd dokonuje analizy zebranych materiałów w trakcie przeprowadzonego dowodu z oględzin. Ustala wartości merytoryczne dowodów w sprawie. Przygotowuje projekt decyzji. Zawiadamia strony o zakończeniu postępowania administracyjnego
    i o możliwości zapoznania się z materiałami postępowania. Wydaje decyzję administracyjną kończącą postępowanie w pierwszej instancji.