
Nowy regulamin Honorowego Patronatu Burmistrza Miasta Zakopane
Informujemy, że od dnia 1 marca 2019r. obowiązuje nowy regulamin przyznawania wyróżnień „Honorowy Patronat Burmistrza Miasta Zakopane” i „Partnerstwo Miasta Zakopane”.
Honorowy Patronat Burmistrza Miasta Zakopane to wyróżnienie honorowe, które jest przyznawane przedsięwzięciom i wydarzeniom o zasięgu, randze i znaczeniu międzynarodowym, ogólnopolskim, ponadregionalnym lub lokalnym, organizowanym na terenie Miasta Zakopane, których realizacja przyczynia się do promocji i kształtowania pozytywnego wizerunku Miasta Zakopane lub ma istotne znaczenie dla mieszkańców Miasta Zakopane.
Nowy regulamin wprowadza także kolejne wyróżnienie - Partnerstwo Miasta Zakopane, które może być przyznane przedsięwzięciom i wydarzeniom o charakterze komercyjnym.
Zachęcamy przedstawicieli stowarzyszeń, instytucji i organizatorów wydarzeń, którzy chcą się ubiegać o Patronat lub Partnerstwo, aby zapoznali się ze zaktualizowanym regulaminem oraz nowymi formularzami wniosków.
Nowością jest także powołanie Komisji ds. Honorowego Patronatu i Partnerstwa, która będzie rozpatrywać wnioski i przygotowywać ich rekomendację dla Burmistrza.
Regulamin i wzory formularzy >>> TUTAJ
Szczegółowe informacje uzyskać można mailowo >>> patronat@zakopane.eu
(AKS)