Pokoje:
6, 9, 105, 111, 112
Godziny przyjmowania stron:
poniedziałek: 10.00 - 16.00
wtorek, czwartek, piątek: 9.00 - 14.00
środa: 9.00 - 12.00
Kontakt elektroniczny: org@zakopane.eu
Realizuje w szczególności:
- Nadzór, koordynowanie i ocena pracy urzędu oraz współpracy między komórkami organizacyjnymi Urzędu,
- Opracowywanie i opiniowanie projektów aktów prawnych warunkujących organizację urzędu,
- Prowadzenie rejestrów skarg i wniosków,
- Nadzór formalny i merytoryczny nad dokumentacją urzędową,
- Prowadzenie rejestru zarządzeń Burmistrza oraz rejestru uchwał Rady Miasta,
- Udział w prowadzeniu spraw dotyczących organizacji pracy miejskich jednostek organizacyjnych,
- Prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników, nawiązywaniem, rozwiązywaniem oraz wygaśnięciem stosunku pracy,
- Prowadzenie spraw związanych z aktami osobowymi pracowników,
- Prowadzenie spraw związanych z zakresami obowiązków pracowników,
- Prowadzenie spraw związanych z okresowymi badaniami pracowników,
- Prowadzenie spraw związanych z urlopami pracowników,
- Kontrola dyscypliny pracy w urzędzie,
- Prowadzenie spraw związanych z systemem oceny pracowniczej i systemem motywacyjnym oraz regulaminem wynagradzania i funduszem wynagrodzeń,
- Inicjowanie i organizacja szkoleń i doradztwa ukierunkowanego na doskonalenie zawodowe pracowników urzędu,
- Monitoring i ewaluacja działań antymobbingowych i antydyskryminacyjnych,
- Koordynacja działań związanych z pracą zakładowego inspektora BHP,
- Prowadzenie sekretariatu Burmistrza oraz Zastępców Burmistrza,
- Obsługa telefoniczna interesanta urzędu oraz interesanta przychodzącego do Urzędu,
- Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą zgodnie z instrukcją kancelaryjną Urzędu,
- Redystrybucja korespondencji wpływającej do Urzędu,
- Doręczanie korespondencji lub przesyłek wychodzących z urzędu,
- Aktualizowanie informacji na tradycyjnej tablicy ogłoszeń Urzędu,
- Zapewnianie właściwego stosowania i przestrzegania instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt w Urzędzie,
- Sprawy związane z prowadzeniem Archiwum Zakładowego,
- Zadania związane z przygotowaniem wyborów i referendów
Referat Informatyki
Pokój:
121
Godziny przyjmowania stron:
poniedziałek: 10:00 - 16:00
wtorek, czwartek, piątek: 9:00 - 14:00
środa: 9:00 - 12:00
- Wdrażanie informatyki do pracy Urzędu;
- Prowadzenie spraw związanych z dostępem do baz danych;
- Planowanie, monitoring i ewaluacja procesu informatyzacji Urzędu;
- Zapewnianie prawidłowego funkcjonowania systemów informatycznych;
- Realizowanie zadań związanych z kompetencjami ASI (Administratora Systemu Informatycznego) oraz LAS (Lokalnego Administratora Rejestrów Państwowych);
- Zapewnianie bezpieczeństwa systemów informatycznych oraz danych w Urzędzie;
- Modernizacja infrastruktury teleinformatycznej Urzędu;
- Udział w aktualizowaniu strony internetowej Urzędu;
- Przegląd i konserwacja sprzętu komputerowego w Urzędzie oraz usuwanie usterek;
- Pomoc i szkolenie użytkowników w zakresie obsługi systemów i programów komputerowych oraz sprzętu komputerowego;
- Współpraca z przedstawicielami jednostek organizacyjnych miasta w zakresie kompatybilności systemów informatycznych w mieście.