Jakość powietrza
Stopień jakości powietrza Bardzo dobra
Legenda
  Bardzo dobra
  Dobra
  Umiarkowana
  Brak danych
  Dostateczna
  Zła
  Bardzo zła
tabelka scrollowana
Czujniki GIOŚ NO2 CO O3 SO2
ul. Sienkiewicza   9.9   0   63.1   0
- - - - PM2.5 PM10 - - - - - - - -
ul. Sienkiewicza   -   14.8
Czujniki o mniejszej dokładności:
Kamieniec   10.77   13.17
Józefa Piłsudskiego   6   7.57
Tytusa Chałubińskiego   5.34   6.57
Kuźnice   6.01   7.42
Wszystkie odczyty podawane są w µg/m3
Partner: airly
Śr. 30.04 08:00
Zachmurzenie
8° / 7° zachmurzenie duże
Czw. 14:00
Zachmurzenie
16°
Pt. 14:00
Zachmurzenie
18°
Sob. 14:00
Deszczowo
18°
Nd. 14:00
Deszczowo
12°
Pon. 05:00
Deszczowo
10°
Zdjęcie promujące Zakopane

1. Od czego zacząć?
Należy wystąpić z wnioskiem na formularzu EDG-1. Części EDG-RB Informacja o rachunkach bankowych, EDG-RD Wykonywana działalność oraz EDG-MW Dodatkowe miejsca wykonywanej działalności – stosowane są w razie potrzeby. Druki i instrukcja do ich wypełniania dostępne są w Urzędzie Miasta Zakopane – pok. nr 10.

2. Na jakie wydatki musisz być przygotowany?
Wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej nie podlega opłacie.

3. Kto będzie odpowiedzialny za załatwienie Twojej sprawy?
Burmistrz Miasta Zakopane.

4. Załatwimy Twoją sprawę niezwłocznie, ale:
Załatwienie sprawy – wydanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – następuje w terminie zgodnym z kodeksem postępowania administracyjnego.

5. Twoja sprawa będzie załatwiona w następujący sposób:
• potwierdzenie tożsamości przedsiębiorcy lub jego pełnomocnika (konieczność posiadania dokumentu tożsamości);
• wstępna weryfikacja składanego wniosku przez urzędnika;
• podpisanie wniosku przez przedsiębiorcę lub jego pełnomocnika;
• złożenie wniosku w Urzędzie Miasta;
• wprowadzenie danych z wniosku do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej systemem elektronicznym;
• wydanie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
• przesłanie kopii wniosku oraz kopii zaświadczenia wpisie do ewidencji do urzędu skarbowego, statystycznego i do ZUS

6. Do załatwienia Twojej sprawy będziemy potrzebować następujących dokumentów:
Konieczność posiadania przy sobie dowodu osobistego. W przypadku gdy wniosek składany jest przez pełnomocnika przedsiębiorcy oprócz dowodu osobistego winien on posiadać przy każdorazowej czynności oryginał imiennego pełnomocnictwa do załatwiania spraw związanych z działalnością gospodarczą wraz z opłatą skarbową w wys. 17 zł.

7. Podstawa prawna:
• Ustawa z 14 czerwca 1960 r – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000r Nr 98 poz. 1071 z późn. zmianami);
• Ustawa z dnia 19 listopada 1999r – prawo działalności gospodarczej (Dz. U. Nr 101 poz. 1178 z późn. zmianami).
• Ustawa z dnia 16 listopada 2006r o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225 poz. 1635 z późn. zmianami)
Dodatkowe informacje , o których warto wiedzieć:
• Przedsiębiorca winien określić we wniosku przedmiot podejmowanej przez siebie działalności zgodnie z Polską Klasyfikacją Działalności, która jest do wglądu w Urzędzie Miasta Zakopane pok. nr 4 lub na stronie internetowej Urzędu Statystycznego: http://www.stat.gov.pl/Klasyfikacje/www/com.gus.Search/
• Formularz EDG-1oraz dołączone załączniki powinny być opatrzone:
- własnoręcznym podpisem przedsiębiorcy albo
- własnoręcznym podpisem wyznaczonego przez przedsiębiorcę pełnomocnika (pod warunkiem posiadania przez niego pełnomocnictwa);
- jeżeli wniosek zostanie wysłany listownie winien zawierać notarialne potwierdzenie własnoręczności podpisu przedsiębiorcy.

Załączniki:
• Instrukcja do druku EDG-1
• Wzór pełnomocnictwa