Jakość powietrza
Brak danych
Legenda
  Bardzo dobra
  Dobra
  Umiarkowana
  Brak danych
  Dostateczna
  Zła
  Bardzo zła
tabelka scrollowana
Czujniki GIOŚ NO2 CO O3 SO2
ul. Sienkiewicza   -   -   51.6   0
- - - - PM2.5 PM10 - - - - - - - -
ul. Sienkiewicza   -   25.27
Czujniki o mniejszej dokładności:
Kamieniec   12.3   15.98
Józefa Piłsudskiego   13.27   17.49
Tytusa Chałubińskiego   15.1   20.45
Zofii i Witolda Paryskich   14.18   20.56
Kuźnice   13.6   17.83
Szkoła Podstawowa w Kościelisku   0.47   0.6
Wszystkie odczyty podawane są w µg/m3
Partner: airly
Śr. 24.04 11:00
Zachmurzenie
4° / 0° zachmurzenie duże
Czw. 14:00
Deszczowo
Pt. 14:00
Zachmurzenie
Sob. 14:00
Deszczowo
10°
Nd. 14:00
Zachmurzenie
13°
Pon. 08:00
Zachmurzenie
12°
Zdjęcie promujące Zakopane

Włącz się w kampanię #Sercem w Zakopanem

Zapraszamy wszystkich zakopiańskich Przedsiębiorców z branży turystycznej do włączenia się w internetową kampanię "Sercem w Zakopanem".

Szanowni Państwo,

rozpoczęliśmy kampanię „Sercem w Zakopanem”, której celem jest zapewnienie turystom wirtualnego kontaktu z Zakopanem, jego kulturą, zabytkami, folklorem i tatrzańską przyrodą. Ma ona nie tylko umilić im czas „społecznej kwarantanny” i podtrzymać zainteresowanie naszym regionem, ale także pokazać, że w tych trudnych chwilach wszyscy chcemy być razem i sobie pomagać.

  • W ramach kampanii będziemy więc nie tylko prezentować różne atrakcje Zakopanego, ale także zachęcać do:

- wspierania lokalnej branży turystycznej przez wybór Zakopanego jako urlopowej destynacji, gdy tylko to będzie możliwe,

- zmiany terminu przez gości, którzy już mieli zaplanowany pobyt pod Giewontem.

  • Kampania rusza mocno w internecie. W mediach społecznościowych systematycznie publikować będziemy ciekawe posty oznaczone logotypem kampanii, a na stronie zakopane.pl już w Poniedziałek Wielkanocny zawita „Codziennik zakopiański” z krótkimi artykułami, które w przyjemny sposób pozwolą poszerzyć wiedzę o Zakopanem.
  • Zapraszamy do śledzenia na bieżąco naszej strony internetowej, mediów społecznościowych oraz hasztagów:
    Strona: www.zakopane.pl
    Facebook: ZakopaneOfficial
    Instagram: zakopane_official
    Hasztagi: #SercemwZakopanem #ZmieńTerminNieOdwołuj #ZakopanePoczeka #OcalmyPolskąTurystykę #zostańwdomu #znówsięspotkamy
  • Nawiązaliśmy także współpracę z Małopolską Organizacją Turystyczną, która prowadząc swoją kampanię będzie wspierać także nasze działania i publikować informacje o nich na stronach:

www.visitmalopolska.pl

www.facebook.com/MSIT.OdkryjMalopolske/

www.facebook.com/mot.krakow/

  • Ponadto MOT do wykorzystania poleca:

- film promocyjny: www.facebook.com/mot.krakow/videos/333480360942234/

- materiały w ramach realizowanej wraz z Krakowską Izbą Turystyki akcji #ZmieńTerminNieOdwołuj: www.kit.krakow.pl/artykul/104-zmienterminnieodwoluj

- a także film w ramach akcji #OcalmyPolskąTurystykę https://youtu.be/55jVwzG_4OY

Wspólnie możemy więcej. Wierzę więc, że razem uda nam się przeprowadzić interesującą kampanię, która będzie miała wymierny wpływ na decyzje podejmowane w tym trudnym czasie przez turystów. Gorąco zachęcam Państwa do włączenia się w nasze działania, udostępniania przygotowywanych przez Miasto treści, lajkowania i komentowania. Jesteśmy także otwarci na Państwa pomysły.

Pamiętajmy o tych wszystkich, którym bliskie jest Zakopane, a z pewnością wielu naszych gości odwdzięczy się i pokaże, że cały czas jest „Sercem w Zakopanem”.

Z poważaniem

Agnieszka Nowak-Gąsienica
Zastępca Burmistrza Miasta Zakopane


(AKS)

Strona kampanii www.zakopane.pl/sercem-w-zakopanem

spoty na kanale YouTube

https://youtu.be/bjxUX-xhjWU

https://youtu.be/9Zp9dV_0ELg

Materiały do pobrania https://www.dropbox.com/sh/tbkf3hoaswnrt8f/AAApV-R767E0L4TjNxoVKKyHa?dl=0