
Fundusze Europejskie w trosce o seniorów
To kolejny etap długofalowej strategii promocyjnej Funduszy Europejskich
realizowanej przez Województwo Małopolskie i zarazem kolejny etap
działań promujących rolę, jaką, odgrywają środki unijne w walce z
COVID-19 w regionie. W maju i wrześniu zrealizowano kampanię pokazującą,
jak środki unijne pomogły małopolskim szpitalom i służbom ratowniczym w
walce z pandemią, natomiast w lipcu i sierpniu zachęcaliśmy do
odkrywania Małopolski na nowo, czyli prezentowaliśmy atrakcje
turystyczne dofinansowane z Funduszy Europejskich.
Na billboardach w całym województwie, plakatach i citylightach zobaczycie podopiecznych projektu „Małopolski Tele-Anioł”. To właśnie środki z Unii Europejskiej umożliwiły stworzenie systemu, który sprawuje opiekę nad osobami niesamodzielnymi, chorymi i niepełnosprawnymi. W naszej kampanii poznacie historie kilku z nich. Dzięki niezwykłej opasce noszonej na ręce, mogą oni czuć się bezpiecznie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Kampania jest jednym z elementów długofalowej strategii promocyjnej Funduszy Europejskich realizowanej przez Województwo Małopolskie.
Szczegóły kampanii TUTAJ(APM)