Nabór na stanowisko Kierownika Klubu Seniora
Urząd Miasta Zakopane ogłasza nabór na stanowisko Kierownika Klubu Seniora.
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe, preferowane: pedagogiczne, prawnicze, psychologiczne, administracyjne lub w zakresie nauki o rodzinie,
- posiadanie co najmniej 3- letniego stażu pracy w pomocy społecznej,
- specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej ukończona w jednostce prowadzącej kształcenie lub doskonalenie zawodowe na podstawie zgody ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego (zgodnie z art. 122 ust. 1 i ust. 3-4 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej),
- znajomość:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy,
- ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej,
- Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2021 – 2025,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego,
oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
- wymagana znajomość Pakietu MS Office (w tym Word i Excel),
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
Warunki pracy:
- wymiar czasu pracy –1/2 etatu- umowa zlecenie
- liczba wolnych miejsc pracy: 1,
- praca w Zakopanem, przy ul. Chramcówki 27,
Wymagane dokumenty:
- własnoręcznie podpisany życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej;
- własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
- kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów dotyczących posiadanych kwalifikacji, ukończonych kursach i szkoleniach;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - podpisana przez kandydata zgoda na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia;
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko „Kierownik Klubu Seniora”
- na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13,34-500 Zakopane
- drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13,34-500 Zakopane
- – w terminie do 15 grudnia 2025 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Zakopane. Wszelkie dokumenty aplikacyjne złożone po upływie powyższego terminu zostaną automatycznie odrzucone.
(APM)
