Jakość powietrza
Stopień jakości powietrza Dobra
Legenda
  Bardzo dobra
  Dobra
  Umiarkowana
  Brak danych
  Dostateczna
  Zła
  Bardzo zła
tabelka scrollowana
Czujniki GIOŚ NO2 CO O3 SO2
ul. Sienkiewicza   -   0   41   -
- - - - PM2.5 PM10 - - - - - - - -
ul. Sienkiewicza   -   36.71
Czujniki o mniejszej dokładności:
Kamieniec   35.91   53.7
Józefa Piłsudskiego   7.37   10.11
Tytusa Chałubińskiego   4.39   5.81
Zofii i Witolda Paryskich   6.75   9.77
Kuźnice   4.33   5.6
Szkoła Podstawowa w Kościelisku   0.31   0.41
Wszystkie odczyty podawane są w µg/m3
Partner: airly
Pt. 19.04 23:00
Śnieg
1° / 1° słabe opady śniegu
Sob. 14:00
Śnieg
Nd. 14:00
Śnieg
-1°
Pon. 14:00
Śnieg
Wt. 14:00
Zachmurzenie
Śr. 14:00
Śnieg
Zdjęcie promujące Zakopane

Raport o Stanie Miasta

Burmistrz Miasta Zakopane zgodnie z dyspozycją art. 28aa. ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym w dniu 31 maja 2019 r. przedstawił „Raport o stanie Miasta Zakopane za rok 2018”.

Burmistrz Miasta Zakopane zgodnie z dyspozycją art. 28aa. ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym w dniu 31 maja 2019 r. przedstawił „Raport o stanie Miasta Zakopane za rok 2018”.

Raport obejmuje podsumowanie działalności w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów, strategii, uchwał rady gminy.

Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę, w której uczestniczą radni, zabierając głos. W debacie nad raportem o stanie gminy mogą wziąć udział mieszkańcy.

Zgodnie z zapisami Ustawy, Mieszkaniec Miasta Zakopane, który chciałby zabrać głos, składa do Przewodniczącego Rady Miasta Zakopane, pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób.

Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym Sesję Rady Miasta, podczas której ma być przedstawiany raport. Sesja odbędzie się 26 czerwca 2019, zgłoszenia prosimy składać do 25 czerwca w Biurze Rady Miasta. Zgłoszenie wraz z zebranymi podpisami należy złożyć w Biurze Rady Miasta Urzędu Miasta Zakopane, ul. Kościuszki 13.

Do głosu dopuszczani są mieszkańcy według kolejności otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.

Rada gminy rozpatruje raport, podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała rady gminy w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium burmistrzowi. Taka sesja musi odbyć się najpóźniej 30 czerwca 2019 r.

(RKW)