Jakość powietrza
Stopień jakości powietrza Dostateczna
Legenda
  Bardzo dobra
  Dobra
  Umiarkowana
  Brak danych
  Dostateczna
  Zła
  Bardzo zła
tabelka scrollowana
Czujniki GIOŚ NO2 CO O3 SO2
ul. Sienkiewicza   -   -   -   -
- - - - PM2.5 PM10 - - - - - - - -
ul. Sienkiewicza   -   -
Czujniki o mniejszej dokładności:
Kamieniec   126.26   152.47
Józefa Piłsudskiego   3.74   4.92
Tytusa Chałubińskiego   0.98   1.22
Kuźnice   0.01   0.03
Szkoła Podstawowa w Kościelisku   28.4   38.29
Wszystkie odczyty podawane są w µg/m3
Partner: airly
Nd. 21.12 22:00
Zachmurzenie
-1° / -2° pochmurnie
Pon. 13:00
Zachmurzenie
Wt. 13:00
Zachmurzenie
Śr. 13:00
Zachmurzenie
-3°
Czw. 13:00
Zachmurzenie
Pt. 13:00
Zachmurzenie
Zdjęcie promujące Zakopane

Debata nad raportem o stanie miasta za 2023 rok

Burmistrz Miasta Zakopane zgodnie z dyspozycją art. 28a ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym Burmistrz Miasta Zakopane w dniu 25 kwietnia 2024 r. przedstawił Radzie Miasta Zakopane „Raport o stanie Miasta za rok 2023”.


Raport obejmuje podsumowanie działalności w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów, strategii, uchwał rady gminy.

Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę, w której uczestniczą radni, zabierając głos. W debacie nad raportem o stanie gminy mogą wziąć udział mieszkańcy.

Zgodnie z zapisami ustawy o samorządzie gminnym, Mieszkaniec Miasta Zakopane, który chciałby zabrać głos, składa do Przewodniczącego Rady Miasta Zakopane, pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 50 osób. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym Sesję Rady Miasta, podczas której ma być przedstawiany raport.

Sesja odbędzie się 27 czerwca 2024, zgłoszenia prosimy składać do 26 czerwca 2024 r. do godz. 15.00. Zgłoszenie wraz z zebranymi podpisami należy złożyć w Biurze Rady Miasta Urzędu Miasta Zakopane, ul. Kościuszki 13. Do głosu dopuszczani są mieszkańcy według kolejności otrzymania zgłoszenia przez Przewodniczącego Rady.

Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby. Rada gminy rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała rady gminy w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium burmistrzowi.

(APM)