Praca w Klubie Seniora w Zakopanem
W związku z ogłoszeniem naboru na stanowiska Kierownika Klubu Seniora w Zakopanem oraz Opiekuna w Klubie Seniora, do Urzędu Miasta Zakopane wpłynęły dwie oferty. Jedna dotyczyła stanowiska kierownika, druga – stanowiska opiekuna. Po weryfikacji dokumentów stwierdzono, że obie oferty nie spełniają wymagań formalnych, w związku z czym nabór został nierozstrzygnięty. Miasto Zakopane ponownie ogłasza nabór na te stanowiska i potrwa do 30 grudnia do godz. 15:00.
Nabór na stanowisko Kierownika Klubu Seniora
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe, preferowane: pedagogiczne, prawnicze, psychologiczne, administracyjne lub w zakresie nauki o rodzinie,
- posiadanie co najmniej 3- letniego stażu pracy w pomocy społecznej,
- specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej ukończona w jednostce prowadzącej kształcenie lub doskonalenie zawodowe na podstawie zgody ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego (zgodnie z art. 122 ust. 1 i ust. 3-4 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej),
- znajomość:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy,
- ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej,
- Programu Wieloletniego „Senior +” na lata 2021 – 2025,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego,
oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
- wymagana znajomość Pakietu MS Office (w tym Word i Excel),
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
Warunki pracy:
- wymiar czasu pracy –1/2 etatu- umowa zlecenie
- liczba wolnych miejsc pracy: 1,
- praca w Zakopanem, przy ul. Chramcówki 27,
Wymagane dokumenty:
- własnoręcznie podpisany życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej;
- własnoręcznie podpisany list motywacyjny;
- kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie oraz innych dokumentów dotyczących posiadanych kwalifikacji, ukończonych kursach i szkoleniach;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu
za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - podpisana przez kandydata zgoda na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia;
Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko „Kierownik Klubu Seniora”
- na Dzienniku Podawczym Urzędu Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13,34-500 Zakopane
- drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13,34-500 Zakopane
- – w terminie do godz. 15:00 30 grudnia 2025 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta Zakopane). Wszelkie dokumenty aplikacyjne złożone po upływie powyższego terminu zostaną automatycznie odrzucone.
Wszelkich odpowiedzi na temat oferty udziela Naczelnik Wydziału Oświaty, Sportu i Spraw Społecznych Pani Ewa Zydroń: 18 20 20 415
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy w UMZ
Nabór na stanowisko opiekuna w Klubie Seniora
1. Wymagania konieczne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego,
b) korzystanie z pełni praw publicznych,
c) nieposzlakowana opinia,
d) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
e) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku,
f) wykształcenie minimum średnie,
g) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
h) wysoka kultura osobista,
i) umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole.
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność skutecznego komunikowania się,
b) umiejętność organizowania pracy w Klubie Senior +,
c) umiejętność i doświadczenie w pracy z osobami przewlekle chorymi, starszymi i niepełnosprawnymi,
d) znajomość metod pracy z osobami starszymi,
e) umiejętność organizacji pracy,
f) samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność i pracowitość,
g) odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność,
h) odporność na stres,
i) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
j) ukończone kursy, szkolenia dotyczące charakteru pracy
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- czynności aktywizujące społecznie,
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
- bieżąca współpraca z Kierownikiem Klubu
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji m.in. listy obecności, harmonogramy zajęć,
- aktywizacja i integracja uczestników Klubu "Senior+",
- prowadzenie zajęć tematycznych z uczestnikami klubu,
- uczestnictwo w wyjazdach i imprezach klubu,
- pobudzanie aktywności uczestników klubu,
- wzmacnianie poczucia przynależności do społeczności lokalnej,
- propagowanie zdrowego stylu życia,
- pomoc w organizacji spotkań integracyjnych międzypokoleniowych,
- dbałość o pomieszczenia i wyposażenie klubu, w tym utrzymanie czystości,
- dbanie o zabezpieczenie mienia.
4.Warunki pracy:
- wymiar czasu pracy –1/2 etatu- umowa zlecenie,
- liczba wolnych miejsc pracy: 1,
- miejsce pracy: Klub Senior + ul. Chramcówki 27, 34-500 Zakopane.
5. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny (własnoręcznie podpisany),
2. życiorys (CV),
3. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
korzystania z pełni praw publicznych i braku skazania prawomocnym
wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe (własnoręcznie podpisane),
4. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na ww. stanowisku (własnoręcznie podpisane),
5. zgoda kandydata na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji (własnoręcznie podpisana),
6. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
7. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
8. dane kontaktowe kandydata,
9. termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
Oferty należy składać w terminie do 30.12.2025 r. do godz. 15.00 na dzienniku podawczym w Urzędzie miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Zakopane, ul. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Opiekun Klubu Senior + w Zakopanem".
W przypadku ofert przesłanych pocztą decyduje data i godzina wpływu do Urzędu Miasta Zakopane. Składane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem, a kopie dokumentów własnoręcznie potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy w UMZ
