Jakość powietrza
Brak danych
Legenda
  Bardzo dobra
  Dobra
  Umiarkowana
  Brak danych
  Dostateczna
  Zła
  Bardzo zła
tabelka scrollowana
Czujniki GIOŚ NO2 CO O3 SO2
ul. Sienkiewicza   5.99   0   81.51   0
- - - - PM2.5 PM10 - - - - - - - -
ul. Sienkiewicza   -   2.66
Czujniki o mniejszej dokładności:
Kamieniec   2.47   3.09
Józefa Piłsudskiego   2.16   2.85
Tytusa Chałubińskiego   2.36   3.14
Zofii i Witolda Paryskich   6.01   8.77
Kuźnice   1.41   1.79
Szkoła Podstawowa w Kościelisku   15.99   20.62
Wszystkie odczyty podawane są w µg/m3
Partner: airly
Sob. 20.04 14:00
Śnieg
5° / -0° słabe opady śniegu
Nd. 14:00
Śnieg
-1°
Pon. 14:00
Zachmurzenie
Wt. 14:00
Zachmurzenie
Śr. 14:00
Śnieg
Czw. 11:00
Śnieg
Zdjęcie promujące Zakopane

Małopolska poza utartym szlakiem

Celem konkursu "Małopolska poza utartym szlakiem" jest pokazanie, że sezon turystyczny w Małopolsce trwa cały rok! Wygraną w konkursie jest kampania promocyjna o ogólnopolskim zasięgu. Żeby móc wygrać wystarczy przedstawić swoją ofertę, w oryginalny sposób - najciekawsze nagrodzimy ogólnopolską kampanią reklamową na Facebooku, Instagramie oraz stronie internetowej visitmalopolska.pl.

Co dokładnie trzeba zrobić, żeby wygrać?

Opublikować post na branżowej grupie na Facebooku Małopolska branża turystyczna - poznajmy się! oznaczając go nagłówkiem „Zgłoszenie konkursowe” i zaprezentować w nim swoją ofertę turystyczną opracowaną w oparciu o współpracę sieciową dwóch lub większej liczby przedsiębiorców z województwa małopolskiego. Przedstawić nam zalety swojej oferty w formie krótkiego (max 1000 znaków) opisu – najbardziej interesują nas „lokalne smaczki” i atrakcje spoza utartych szlaków. Do opisu można dodać film promocyjny (max 2 minuty), zdjęcia lub prezentację multimedialną. Do zgłoszenia należy dodać również swoje dane kontaktowe oraz linki do strony www lub profilu FB (jeśli takie posiadacie).

Jakie dokładnie są nagrody i zasady konkursowe?

Konkurs składa się z 3 etapów. W każdym etapie jury wyłoni 2 zwycięzców, którzy zaprezentowali najciekawsze oferty. Zwycięskie propozycje będą opublikowane i wsparte płatną, ogólnopolską promocją na naszych profilach na Facebooku, Instagramie oraz na stronie internetowej visitmalopolska.pl (szczegóły w regulaminie).  Pierwszy etap rozpoczął się 2 października i trwa do 15 października.

Więcej tutaj

(APM)