Jakość powietrza
Stopień jakości powietrza Bardzo dobra
Legenda
  Bardzo dobra
  Dobra
  Umiarkowana
  Brak danych
  Dostateczna
  Zła
  Bardzo zła
tabelka scrollowana
Czujniki GIOŚ NO2 CO O3 SO2
ul. Sienkiewicza   28.42   0   44.69   0
- - - - PM2.5 PM10 - - - - - - - -
ul. Sienkiewicza   -   16.02
Czujniki o mniejszej dokładności:
Kamieniec   19.57   25.91
Józefa Piłsudskiego   12.82   16.85
Tytusa Chałubińskiego   4.97   6.42
Zofii i Witolda Paryskich   5.67   7.59
Kuźnice   5.67   7.25
Szkoła Podstawowa w Kościelisku   0.28   0.33
Wszystkie odczyty podawane są w µg/m3
Partner: airly
Pt. 10.05 05:00
Zachmurzenie
4° / 4° pochmurnie
Sob. 14:00
Deszczowo
11°
Nd. 14:00
Deszczowo
12°
Pon. 14:00
Zachmurzenie
13°
Wt. 14:00
Zachmurzenie
15°
Zdjęcie promujące Zakopane

Fundusze Europejskie w trosce o seniorów

To już ostatnia odsłona tegorocznej kampanii promującej Fundusze Europejskie w Małopolsce. W październiku pod hasłem „Fundusze Europejskie w trosce o seniorów. Tele-Anioł w Małopolsce”  poznamy historie pięciu podopiecznych unijnego projektu „Małopolski Tele-Anioł”.

To kolejny etap długofalowej strategii promocyjnej Funduszy Europejskich realizowanej przez Województwo Małopolskie i zarazem kolejny etap działań promujących rolę, jaką, odgrywają środki unijne w walce z COVID-19 w regionie. W maju i wrześniu zrealizowano kampanię pokazującą, jak środki unijne pomogły małopolskim szpitalom i służbom ratowniczym w walce z pandemią, natomiast w lipcu i sierpniu zachęcaliśmy do odkrywania Małopolski na nowo, czyli prezentowaliśmy atrakcje turystyczne dofinansowane z Funduszy Europejskich.

Na billboardach w całym województwie, plakatach i citylightach zobaczycie podopiecznych projektu „Małopolski Tele-Anioł”. To właśnie środki z Unii Europejskiej umożliwiły stworzenie systemu, który sprawuje opiekę nad osobami niesamodzielnymi, chorymi i niepełnosprawnymi. W naszej kampanii poznacie historie kilku z nich. Dzięki niezwykłej opasce noszonej na ręce, mogą oni czuć się bezpiecznie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Kampania jest jednym z elementów długofalowej strategii promocyjnej Funduszy Europejskich realizowanej przez Województwo Małopolskie.

Szczegóły kampanii TUTAJ

(APM)