Jakość powietrza
Stopień jakości powietrza Bardzo dobra
Legenda
  Bardzo dobra
  Dobra
  Umiarkowana
  Brak danych
  Dostateczna
  Zła
  Bardzo zła
tabelka scrollowana
Czujniki GIOŚ NO2 CO O3 SO2
ul. Sienkiewicza   25.11   0   25.11   0
- - - - PM2.5 PM10 - - - - - - - -
ul. Sienkiewicza   -   15.4
Czujniki o mniejszej dokładności:
Kamieniec   -   -
Józefa Piłsudskiego   6.33   8.23
Tytusa Chałubińskiego   4.51   5.85
Zofii i Witolda Paryskich   4.14   5.61
Kuźnice   4.88   6.34
Szkoła Podstawowa w Kościelisku   -   -
Wszystkie odczyty podawane są w µg/m3
Partner: airly
Sob. 21.09 08:00
Zachmurzenie
10° / 8° zachmurzenie małe
Nd. 14:00
Słonecznie
18°
Pon. 14:00
Zachmurzenie
18°
Wt. 14:00
Zachmurzenie
16°
Śr. 14:00
Deszczowo
17°
Czw. 05:00
Zachmurzenie
Zdjęcie promujące Zakopane

Fundusze Europejskie w trosce o seniorów

To już ostatnia odsłona tegorocznej kampanii promującej Fundusze Europejskie w Małopolsce. W październiku pod hasłem „Fundusze Europejskie w trosce o seniorów. Tele-Anioł w Małopolsce”  poznamy historie pięciu podopiecznych unijnego projektu „Małopolski Tele-Anioł”.

To kolejny etap długofalowej strategii promocyjnej Funduszy Europejskich realizowanej przez Województwo Małopolskie i zarazem kolejny etap działań promujących rolę, jaką, odgrywają środki unijne w walce z COVID-19 w regionie. W maju i wrześniu zrealizowano kampanię pokazującą, jak środki unijne pomogły małopolskim szpitalom i służbom ratowniczym w walce z pandemią, natomiast w lipcu i sierpniu zachęcaliśmy do odkrywania Małopolski na nowo, czyli prezentowaliśmy atrakcje turystyczne dofinansowane z Funduszy Europejskich.

Na billboardach w całym województwie, plakatach i citylightach zobaczycie podopiecznych projektu „Małopolski Tele-Anioł”. To właśnie środki z Unii Europejskiej umożliwiły stworzenie systemu, który sprawuje opiekę nad osobami niesamodzielnymi, chorymi i niepełnosprawnymi. W naszej kampanii poznacie historie kilku z nich. Dzięki niezwykłej opasce noszonej na ręce, mogą oni czuć się bezpiecznie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Kampania jest jednym z elementów długofalowej strategii promocyjnej Funduszy Europejskich realizowanej przez Województwo Małopolskie.

Szczegóły kampanii TUTAJ

(APM)