Jakość powietrza
Stopień jakości powietrza Bardzo dobra
Legenda
  Bardzo dobra
  Dobra
  Umiarkowana
  Brak danych
  Dostateczna
  Zła
  Bardzo zła
tabelka scrollowana
Czujniki GIOŚ NO2 CO O3 SO2
ul. Sienkiewicza   -   0   65.62   0
- - - - PM2.5 PM10 - - - - - - - -
ul. Sienkiewicza   -   12.34
Czujniki o mniejszej dokładności:
Kamieniec   12.37   15.58
Józefa Piłsudskiego   13.8   17.3
Tytusa Chałubińskiego   13.05   16.7
Zofii i Witolda Paryskich   14.29   18.61
Kuźnice   14.1   17.74
Szkoła Podstawowa w Kościelisku   0.87   1.16
Wszystkie odczyty podawane są w µg/m3
Partner: airly
Śr. 08.05 05:00
Zachmurzenie
6° / 3° zachmurzenie duże
Czw. 14:00
Zachmurzenie
13°
Pt. 14:00
Zachmurzenie
12°
Sob. 14:00
Deszczowo
13°
Nd. 14:00
Deszczowo
Zdjęcie promujące Zakopane

Pochodzenie ma znaczenie – taka idea przyświeca Małopolsce w tworzeniu nowego projektu, którego głównym celem jest wsparcie solidnego regionalnego biznesu, ciekawego dizajnu, dobrego smaku, wartościowych inicjatyw, a także miejsc i obiektów szczególnie atrakcyjnych w regionie. W ten właśnie sposób Czyste Tatry stały się produktem regionalnym, którym Małopolska może chwalić się w całej Polsce. 29 i 30 czerwca w Zakopanem finał projektu, którego celem jest posprzątanie górskich szlaków i zostawienie czystych Tatr. Gorąco zapraszamy!

Pomysł województwa małopolskiego polega na stworzeniu i przyznawaniu specjalnego znaku „Made in Małopolska”, który będzie potwierdzać szczególną wartość małopolskiego biznesu, miejsc, obiektów, inicjatyw czy wyjątkową jakość produktów z naszego regionu.

Przedsięwzięcie daje szansę nie tylko na wsparcie województwa i promocję produktów czy usług, ale buduje przede wszystkim w świadomości Małopolan i turystów pozytywne skojarzenie poszczególnych marek z miejscem ich powstawania. „Made in Małopolska” będzie podkreślać miejsce pochodzenia firmy czy produktu, ale także potwierdzać ich jakość i renomę.

Prawo do posługiwania się tym znakiem mają partnerzy projektu. „Made in Małopolska” mogą umieszczać na etykietach czy opakowaniach produktów, stronach internetowych czy w działaniach własnych. Posługiwanie się znakiem będzie wyraźnym sygnałem dla konsumentów i klientów, że ich produkty czy usługi są godne polecenia.

Znak „Made in Małopolska” jest przyznawany w sferze: biznesu, dizajnu, kulinariów, inicjatyw społecznych i działania samorządów – głównych filarów tego projektu.

„Made in Małopolska – inicjatywy” to filar, którego zadaniem jest promocja Małopolski  z wykorzystaniem potencjału wydarzeń, osób i inicjatyw o charakterze prospołecznym. Założeniem „Made in Małopolska – inicjatywy” jest upowszechnienie postrzegania Małopolski, jako miejsca pełnego cennych, atrakcyjnych i wartościowych idei, wydarzeń, ludzi stawiających sobie za cel niesienie pomocy innym, działających filantropijnie, Małopolski pełnej pasji, bogatej oferty kulturalnej, sportowej i potencjału edukacyjnego. Wydarzenia mogą mieć charakter akcji kulturalnych, edukacyjnych, sportowych, naukowych czy organizowanych na rzecz innych, a odbywających w Małopolsce.

Takim właśnie wydarzeniem stały się Czyste Tatry, które po raz pierwszy w tym roku odbędą się pod hasłem „Made in Małopolska”, jako unikatowy produkt regionalny, którym Małopolska może chwalić się w całym kraju. Chcecie zobaczyć efekty? Zapraszamy 29 i 30 czerwca do Zakopanego na finał projektu Czyste Tatry.

Tekst i zdjęcie: Stowarzyszenie Czysta Polska

(APM)